Tuesday, January 6, 2009

Auk Auk Auk

Nah,baruk jak aku bangun dr tdo tek eh...sikit gik maok trlanjak eh...dah lah lepas tok maok ada flight..kerja dr pukul 1305 till 2030..lamak ya bah...lalu kepak kerja brada d atas awan...dah lah opis brgerak jak n mala jak ada penumpang nait eh.

Aku dr start fly tok...tiap kali ada prayaan or event..mesti kenak fly jak..hehehehe,jarang pun dpt holiday.maok juak merasa cuti time prayaan.

Aku slalu hangout dgn bestfren ku,pegi lepak2,minum2 mun sik pegi main bowling..
Best ada bestfren,sebab cdak memahami n mcm2 jak d klaka...ya pun aku sik terbang baruk dpt jumpa cdak...cdak pun fly juak...sama kerja.ya susah mun sama kerja,susah maok jumpa juak ya.

Sik brasa udah 1 tahun lebih kerja dlm airlines...mcm2 jak pengalaman dgn mcm2 org aku jumpa...ada ok,ada sik ok,ada maok brkwn smata2 aku tok kerja airline,ada nak ya suka2 brkwn dgn aku...aku sik kisah ya...janji sik ngaco life aku.yg penting aku senang maok brkwn dgn sapa2...tp susah juak mun brkwn dgn pompuan...cdak akan pdh yg aku mesti byk gf...aku udah biasa dgn soalan ya...honestly aku sik ada brgerek dgn sapa2 pun...tp sblm tok ada tp sik mjadi..coz gal ya sik trust dgn apa aku polah dgn kerja aku sbagai cabin crew tok....

Org byk pikir negatif ttg cdak cabin crew..tp sik suma cabin crew kedak ya...ya tpulang pd org ya juak...kedak ni maok handle life cdak ya...aku ok jak....ilek jak,sik gago apa2...
Tp ada juak masa aku missing org nak aku paling d syg ku dolok...ya sik dpt d padam dr memori ku...ya akan padam bila aku jumpa gal yg mmahami aku..tp buat masa tok sik pun pganti...aku jd single..ya gik rilek

Pikir maok cuti bln feb tok...pegi jln n shopping d kl n other places..ni tauk trjumpa dgn sapa2 kah..nak best ya..

Sorry..kali tok aku blog dlm klaka Sarawak.mala jak omputih.

Will be blog about 5 more days...see ya:P

No comments: